Geslaagde Benefietwedstrijd!

Een geslaagde Benefietwedstrijd bij VV De Brederodes in Vianen.

Op zaterdadg 24 maart heeft Stichting de Iris op uitnodiging van VV De Brederodes geld kunnen inzamelen tijdens de Benefietwedstrijd VV Brederodes tegen Almkerk. Voordat deze teams tegen elkaar uitkwamen speelden het G-Team van Vianen, de Panters, een wedstrijd tegen het G-team van Rhelico. De officiele aftrap werd gedaan door loco burgemeester Marcel Verweij. Stichting de Iris had samen met het bestuur van de Brederods gezorgd voor mooie prijzen voor een loterij, Stardust uit Hagestein stelede een springkussen en diverse spelen beschikbaar en Stichting de Iris mocht entreegeld heffen. Ook de opbrengst van de hamburgens ging naar Stichting de Iris. Met deze actie heeft de stichting € 1.600,00 in kunnen zamelen. Een geweldig resultaat! Dank namens onze stichting aan alle vrijwilligers en bestuur van de Brederodes en Stichting de Iris en natuurlijk naar de ondernemers die dit mogelijk maakten door mooie prijzen beschikbaar te stellen.